Gwarancję odnośnie jakości produktów udziela się na okres 10 lat od daty zakupu przez Wykonawcę/Instalatora
(niezależnie od daty uruchomienia instalacji) na wady produkcyjne i materiałowe wszystkich wyrobów
(narzędzia do montażu nie są objęte gwarancją) produkcji firmy Detal-Met Sp. z o.o.
Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie awarie, wady oraz szkody spowodowane przez:
Nieprawidłowe zastosowanie, nadużycie, niewłaściwą obsługę, transport i składowanie,
Niewłaściwy montaż lub niezastosowanie się do wytycznych projektowych i
wykonawczych zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zaleceniami zawartymi w informatorze technicznym,
Wad instalowanych produktów lub części innych producentów,
Wady powstałe na skutek zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych,
Przeróbki, naprawy przedmiotu, podjęte przez Wykonawcę/Instalatora,
Uszkodzenia m.in. czynnikami zewnętrznymi i mechanicznymi, które spowodowane są przez Wykonawcę/Instalatora.
Gwarancja obejmuje produkty, które posiadają dowód zakupu towaru.
W przypadku nieuznania reklamacji przez dostawcę, Wykonawca/Instalator ma prawo do odwołania się od decyzji.
Wówczas w takim przypadku strony zlecają przeprowadzenie badania przez osobę trzecią, zaakceptowaną przez strony.
W przypadku uznania reklamacji, dostawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wady fizycznej
(produkcyjnej) towaru, lub do dostarczenia towaru wolnego od wad w przypadku, gdy wady te występują w okresie gwarancji.
Łączenie z innymi systemami jest możliwe, wyłącznie po zgłoszeniu i każdorazowo za zgodą producenta - Detal-Met Sp. z o.o.,
Pikutkowo 43a, 87-880 Brześć Kujawski.
Uwaga:
Każda rura PP-R posiada oznaczenie daty produkcji oraz numer partii, które nie wpływają na okres udzielonej gwarancji.
W sytuacji wystąpienia przecieku, bądź stwierdzenia wad materiałowych elementów systemu, wchodzących w skład wykonywanej
instalacji, nie wolno samodzielnie wycinać uszkodzonego fragmentu instalacji.
W przypadku wad jakościowych niezwłocznie po stwierdzeniu powstałej wady wyrobu gotowego.
Reklamację składa się poprzez formularz zamieszczony na stronie www.detalmet.pl.
Zgłoszenie powinno zawierać szczegółowy opis reklamowanego produktu:
Nazwa, adres i nr telefonu klienta zgłaszającego reklamację,
Dowód sprzedaży,
Nazwę towaru,
Ilość reklamowana,
Data stwierdzenia wady,
Opis powstałej wady,
Żądanie reklamującego,
Zdjęcia, filmy.
Na miejscu oględzin Kupujący jest zobowiązany do udostępnienia protokołu z próby ciśnieniowej
(wzór protokołu dostępny w informatorze technicznym danego systemu na stronie www.detalmet.pl).
Niedostarczenie odpowiedniej dokumentacji, skutkuje brakiem rozpatrzenia reklamacji.
Należy zabezpieczyć miejsce awarii w taki sposób by nie powstawały dalsze szkody (odcięcie dopływu wody itp.).
Po wysłanym zgłoszeniu przedstawiciel firmy Detal-Met Sp. z o.o. skontaktuje się z Państwem odnośnie ustalenia daty,
miejsca oraz godziny spotkania w celu dokonania oględzin.
Przedstawiciel firmy Detal-Met Sp. z o.o. w miejscu powstania szkody sporządza protokół, natomiast towarzyszący
mu przedstawiciel firmy ubezpieczeniowej pobiera próbkę w postaci wycinka elementów instalacji celem przekazania do
niezależnej ekspertyzy.
Odpowiedź do zgłaszającego reklamacje zostanie przekazana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji.
Za datę wpływu uznaje się dzień, w którym pracownik Kontroli Jakości mógł zapoznać się z kompletną dokumentacją w
postaci zgłoszenia reklamacji wraz z obowiązującymi załącznikami (godziny pracy działu Kontroli Jakości:
poniedziałek-piątek 7:00-15:00).